HTML

Madrugada5

Majdnem 29 evesen elindultam vilagot latni, szerencset probalni, almokat teljesiteni... Hogy haladok? Mi tortenik velem? Milyen gondolatok keringenek a fejemben? Itt -ha minden jol megy- elolvashatod...

Friss topikok

  • selbst: Hmmm,az én okostelefonom is "ötösre vizsgázott" ma :D (2012.01.24. 21:45) Végül, de nem utolsó sorban...
  • BigKate: Na helló Te távolra tévedt győri Félradiátor! :-) Ide kell elkeverednem, hogy végre halljak Rólad ... (2009.08.07. 08:49) Majorica - adeu
  • ladybird: ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :)))) De meg kell hogy mondjam, a többi f... (2009.01.08. 20:21) Diario 20/11/08 - Piackutatás...
  • BG: A múltkor olvastam a Focusban egy érdekes összeállítást arról, milyen sokan - például németek - te... (2008.09.26. 22:16) Diario 24/09/08
  • Georgio: "... tud-e egyáltalán boldog lenni..." Tud, ez nem kérdés. Mindnekinek lételeme a boldogságra val... (2008.02.10. 22:39) Diario 20.01.2008 / 06.02.2008

Linkblog

Tiempo

2010.05.15. 00:02 Ildi-Billie

Kg: sok, nem akarod tudni, de legalább nem főzök kék spárgát
Cigi: egy, egy vagyon
Pasik: 0, bár lassan inkább mínuszba megyek, mert ha be is jön vki, tuti egyből leégetem magam
Pacik: 2, Magic és Titok - azért 2, mert egy nem bírná sokáig ahogy huppogok rajta ügetéskor...
Paciknak engesztelés céljából felvásárolt répamenyiség: több kamionnyi
Terápiás céllal kisütött palacsinták száma: 26.000.105.892.012.....és még folytathatnám
Blog: 1
Ebből évente egyszer talán frissített: 1
Rovatok a blogban: 1
Bejegyzések a rovatban: 1
Egy este elfogyasztott tequilák max. száma: 6 (nem, nem üveg!), de TH volt...

Na jó, ez kicsit BJs, de most erre telik.
Hogy Qué tal? Hát, itthon vagyok. Több mint egy éve már, de igyekszem jól titkolni. 2009 szuper volt, rafting, vízitúrák, kirándulások, Prága, Isztambul, Piliscsév, BaM, Balcsiátúszás, Treasure Hunt-szervezés és hasonlók - majd egyszer teszek fel képeket. Talán. Ismertek.
2010 már neccesebb. Horrorfilmbe illő pár hónap után most jutottam el oda, hogy hazafele már nem kell arra koncentrálnom, hogy folyamatos legyen a levegővétel és ne hiperventilláljak. De ezt itt inkább nem részletezem.
Mindenesetre ezek után azt hittem, jobb, ha még nem vállalok be semmilyen megerőltetést, de végül a versenyszellem győzött: ötödikek lettünk a Bringázz a Munkába! tavaszi kampányán! Majdnem minden nap biciklivel mentem, és hazafele még kerülőt is tettem, hogy gyűjtsem a km-eket. Persze az én teljesítményem még így is csak kerekítési hiba volt a csapat többi tagjáéhoz képest, de amikor megemlítettem, hogy csodálkoztam hogy egy nőstény lényt is bevettek, elintézték annyival, hogy 'diversity' :-)

És mik a kilátások? Hamarosan jön a következő raftingtúra egy szuper társasággal, aztán egy nyár, ahol el kell döntenem, napi két edzést beiktatok, és megpróbálom megvalósítani egy nagy álmomat, vagy gőzerővel elkezdek tanulni, hogy egy másik nagy álmomat valósítsam meg. Ha valamelyik sikerül, majd elmesélem.

Plusz lassan ki kéne, hogy derüljön, mit csinálok szeptembertől... annak érdekében, hogy fizethessem a bank lakását, amiért kölcsönadja nekem amíg ki tudom izzadni a törlesztőrészletet. De ez már egy másik sztori, késő van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madrugada5.blog.hu/api/trackback/id/tr82004160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása