HTML

Madrugada5

Majdnem 29 evesen elindultam vilagot latni, szerencset probalni, almokat teljesiteni... Hogy haladok? Mi tortenik velem? Milyen gondolatok keringenek a fejemben? Itt -ha minden jol megy- elolvashatod...

Friss topikok

  • selbst: Hmmm,az én okostelefonom is "ötösre vizsgázott" ma :D (2012.01.24. 21:45) Végül, de nem utolsó sorban...
  • BigKate: Na helló Te távolra tévedt győri Félradiátor! :-) Ide kell elkeverednem, hogy végre halljak Rólad ... (2009.08.07. 08:49) Majorica - adeu
  • ladybird: ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :)))) De meg kell hogy mondjam, a többi f... (2009.01.08. 20:21) Diario 20/11/08 - Piackutatás...
  • BG: A múltkor olvastam a Focusban egy érdekes összeállítást arról, milyen sokan - például németek - te... (2008.09.26. 22:16) Diario 24/09/08
  • Georgio: "... tud-e egyáltalán boldog lenni..." Tud, ez nem kérdés. Mindnekinek lételeme a boldogságra val... (2008.02.10. 22:39) Diario 20.01.2008 / 06.02.2008

Linkblog

Diario 08/10/08

2008.10.09. 22:18 Ildi-Billie

Diario - 08.10.2008

Nyugtalan az idö, esös, szeles napok jönnek, de legalább friss levegöt hoznak a sziget felé. Késö van már, most értem hazaBrigi barátnöméktöl, és hálás lehetek, hogy megúsztam bírság és egyebek nélkül. Larry, a kocsim ugyanis elöl már csak a fél szemére lát, így két koktél után némileg kockázatos még csak a tölem 10 percre levö Nova Santa Ponsába is átgurulni, föleg ha visszafele a Guardia Civil kocsija hajt el elötted.

Larry a második kocsim, Larry Glenn, illetve mostantól hívhatjuk nyugodtan "Félszemü" Larrynek is (bár holnap meggyógyítják,így remélhetöleg ez az állapot rövid ideig áll csak fenn).

Az elsö kocsim Bubóka volt, rendes nevén Bubóka "Balek" Elemér, egy piros Fiat Cinquecento. A "Balek" jelzöt nekem adták igazából, de inkább továbbadtam. Bubókát az elsö nyár után vettem, amit itt töltöttem Mallorcán. Megérdemeltem, egész nyáron dolgoztam, több melóm is volt, míg mások buliztak, én igyekeztem félretenni amennyit csak lehetett, mivel tudtam, hogy elég szegényes spanyoltudásommal nehéz lesz télen, a szezon után munkát találni. De a kocsi kellett, így október végén letettem az 1000 eurót és elhoztam Bubókát Incából, ahol egy volt kollégám szerelöjétöl vettem. A télen jól eldöcögtem vele, ha nem lett volna, nem jutottam volna el sehova: Calviában gyerekekre vigyáztam, sokszor éjjel 1-kor, 2-kor mentem haza, aztán januárban találtam munkát, oda sem jutottam volna el, ha nincs Bubóka, nem is szólva a hostess-melókról szerte a szigeten. Mallorcán ha nem Palmában vagy valamelyik nagyobb városban (Inca, Alcúdia...) laksz és dolgozol, igen nehéz meglenni kocsi nélkül, és még ha a melóbe el is jutsz, a sziget különbözö sarkaiban lakó barátokhoz már nem. Ezért is volt annyira húzós, amikor Bubóka 5 vidám hónap szolgálat után közel 14 évesen megbetegedett, és már túl drága lett volna a javíttatása, kénytelen voltam leadni újrahasznosításra, és új négykerekü után nézni.

Nos, ekkor találtam Larry-t, aki most jár a hatodik évében, egy kicsi, háromajtós Nissan Micra, amivel szintén megvoltak már a történetek (fogyasztóvédelmi históriák, aztán belementek, kerékcsere stb.). Hát, most vele járok mindenfele, egyelöre még bírjuk egymást, és remélem ez jó sokáig így is marad. Az, hogy van kocsid, itt Mallorcán a szabadságot jelenti (gondolom másutt is). A munkába nem jutnék el kocsi nélkül: Son Ferrerböl át kéne mennem busszal Santa Ponsába (kb. 45 perc), és onnan lehetne másik busszal Son Bugadellesbe menni, de naponta csak három busz megy oda, és azok egyike sem ér oda az én munkaidöm kezdetére. De ami még jobb: olyan helyekre mehetek el, ahova busz egyáltalán nem jár, például Európa Karib-tengeri strandjára, Es Trencre, vagy Cap de Formentorra, vagy Sa Calobrára (na jó, mennek buszok, de elég húzós eljutni), vagy a chiringuitoba a tengerparton (egy lakókocsi, mint az üvegtigris, a tengerparton, ahova lemehetsz egy-egy nyári este, a lábadnál a tenger hullámzik, látod a közeli óriássziklákat a holdfényben, és szopogatod az italodat... Vagy a kedvenc közeli helyemre, a Malgrats-szigetekhez, ahol a naplementét szoktam megnézni...

Es Trenc
http://www.mallorcaweb.com/reportajes/espacios-naturales/es-trenc-salobrar-de-campos/

Cap de Formentor
Cap de Formentor 1
Cap de Formentor 2
Cap de Formentor 3
Cap de Formentor 4

Sa Calobra
Sa Calobra 1
Sa Calobra 2
Sa Calobra 3
Sa Calobra 4
Sa Calobra 5
 

Naplemente a Malgrats-szigeteknél
Malgrats 1 2008 augusztus
Malgrats 2 2008 augusztus
Malgrats 3 2008 augusztus

Es Rocat - hostesskedni szoktam itt
http://www.caprocat.com/en/index.html

Son Amar - ezt a lenyügözö show-t úgy nézhettem meg, hogy ahelyett, hogy kifizessem a kb. 70-80 eurós belépöt, még nekem fizettek, hogy elvittem oda egy csoportot a sziget másik feléröl... Három órán keresztül szinte levegöt sem vettem, annyira elragadott a show, az énekesek, a táncosok, a büvészek, a hasbeszélö, a lovasok, ezt meg kell nézni. (Van még néhány ilyen show a szigeten...)
http://www.sonamar.com/galeria.php?idioma=en


Nos, itt lakom, szar ügy, mi?
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madrugada5.blog.hu/api/trackback/id/tr15705972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása