HTML

Madrugada5

Majdnem 29 evesen elindultam vilagot latni, szerencset probalni, almokat teljesiteni... Hogy haladok? Mi tortenik velem? Milyen gondolatok keringenek a fejemben? Itt -ha minden jol megy- elolvashatod...

Friss topikok

  • selbst: Hmmm,az én okostelefonom is "ötösre vizsgázott" ma :D (2012.01.24. 21:45) Végül, de nem utolsó sorban...
  • BigKate: Na helló Te távolra tévedt győri Félradiátor! :-) Ide kell elkeverednem, hogy végre halljak Rólad ... (2009.08.07. 08:49) Majorica - adeu
  • ladybird: ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :)))) De meg kell hogy mondjam, a többi f... (2009.01.08. 20:21) Diario 20/11/08 - Piackutatás...
  • BG: A múltkor olvastam a Focusban egy érdekes összeállítást arról, milyen sokan - például németek - te... (2008.09.26. 22:16) Diario 24/09/08
  • Georgio: "... tud-e egyáltalán boldog lenni..." Tud, ez nem kérdés. Mindnekinek lételeme a boldogságra val... (2008.02.10. 22:39) Diario 20.01.2008 / 06.02.2008

Linkblog

Diario 08/10/07

2007.10.09. 01:26 Ildi-Billie

¡Hola Todos!

hogy mi van velem? sokat dolgozom, kb. 24 oras melo ez az entertainment dolog, es akkor meg nem keszultem masnapra. minden este bingo... ma majdnem elaludtam kozben... tegnap is...

aki esetleg lemaradt volna: kezdtem Mallorcan takaritassal a sziget del-nyugati reszen: Santa Ponsaban. Harom het utan valtottam a barba, majd szeptemberben allando mitarbeiter lettem a kids´ clubban is. Plusz a pizzeriaban dolgoztam egy kis plusz penzert. Aztan valahogy idekerultem Alcudiaba, a sziget eszak-keleti csucskebe animatornak. ket hete a melom hogy delutan a gyerekekkel es felnottekkel jatsszak (clay modelling, papirhajtogatas, rajzolas, szinezes, festes, maszkok keszitese, biliard es darts es mindenfele egyeb dolog, ami eszembe jut es amihez van felszereles). plusz a felnotteknek este program (miutan a gyerekekkel 0.5-1.5 oran at nyomtuk a minidiscot), ami altalaban bingoval kezdodik, oszt ha nincs esti show (papagajok, snakes, magier, karaoke, tancbemutato es hasonlok), akkor meg quiz vagy egyeb finomsagok.

ma a 7.emeleten keltem (a hotel legfelso emelete, egy eleg lepukkant szoba, ahova elvileg csak egy napra kellett koltoznom, mivel tele van a hotel, es kellett a szobam a 3.on), kimentem a teraszra, balra a tengert, a kikotot es a hegyeket lattam, majd fokozatosan jobbra fordulva meg nagyobb hegyeket, tengerpartot, Alcudia ovarosat a templommal, es persze volt napfelkelte is. aztan az ingyenes all inclusive reggelim elfogyasztasa utan kitettem a napi program plakatjait, keszultem egy picit, majd elmentunk a vendegekkel lovagolni. ugyan nem a tengerpartra, de azert tuleltuk. aztan vissza a hotelba, gyorsan enni valamit az all inclusive ebedbol, miutan ujra megneztem a 7.en, hogy megvannak-e meg a hegyek, meg a tengerpart, meg a templom az ovarosban, es irany jatszani a gyerekekkel. ma boat race (is) volt, papirbol hajtogattunk hajokat es a gyerekmedenceben versenyeztettuk oket. aztan biliard a nagyobbakkal, majd keszultem az estere, mivel tegnap este nem jott a magician, igy elhasznaltam a ma estere tervezett quizt (ennek koszonhetoen ejjel 2.30ig kerestem vicces quizkerdeseket a neten tegnap ejjel). aztan tancoltunk a gyerekekkel, majd bingo, mint minden este, nagy asitasokkal, aztan quiz, beszelgetes a vendegekkel, es most megyek aludni.

azert annyira nem fenekig tejfel am a dolog: ideraktak egy szallodaba, ahol meg a zenet sem tudtam hol meghallgatni az esti showhoz, de sebaj, mert nem is volt igazan zenem, nem tudtam a gyerektancokat, a bingo-szabalyokat, a kulonfele darts es biliard jatekokat, nem volt egy labda, amivel jatszhattunk volna, es meg sorolhatnam. azert lassankent a vendegek megtanitottak a bingora, a szulokkel egyutt tancolunk, igy egyre tobb tancot tudok, bla-bla.

na, most viszont befejezem, mert a netet nem igazan hasznalhatom, es amugyis aludnom kene mar. meg talan kinezek a teraszra, hogy megvan-e meg a tenger, meg a hegyek, a hajok, es a templom (talan kivilagitva) - tudom, annyira gany.

azert nagyon hianyoztok am, es ha vege a szezonnak... na jo, inkabb nem igergetek, de tenyleg nagyon-nagyon hianyoztok.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madrugada5.blog.hu/api/trackback/id/tr69190819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pazsó 2007.10.18. 08:50:34

Marci szervezi a szilveszteri bulit !

mator 2007.11.17. 23:36:09

Ildiko!
De jo olvasni, amiket irsz. Abba ne hagyd! Legalabb igy egy kicsit velunk is vagy. New
süti beállítások módosítása