HTML

Madrugada5

Majdnem 29 evesen elindultam vilagot latni, szerencset probalni, almokat teljesiteni... Hogy haladok? Mi tortenik velem? Milyen gondolatok keringenek a fejemben? Itt -ha minden jol megy- elolvashatod...

Friss topikok

  • selbst: Hmmm,az én okostelefonom is "ötösre vizsgázott" ma :D (2012.01.24. 21:45) Végül, de nem utolsó sorban...
  • BigKate: Na helló Te távolra tévedt győri Félradiátor! :-) Ide kell elkeverednem, hogy végre halljak Rólad ... (2009.08.07. 08:49) Majorica - adeu
  • ladybird: ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :)))) De meg kell hogy mondjam, a többi f... (2009.01.08. 20:21) Diario 20/11/08 - Piackutatás...
  • BG: A múltkor olvastam a Focusban egy érdekes összeállítást arról, milyen sokan - például németek - te... (2008.09.26. 22:16) Diario 24/09/08
  • Georgio: "... tud-e egyáltalán boldog lenni..." Tud, ez nem kérdés. Mindnekinek lételeme a boldogságra val... (2008.02.10. 22:39) Diario 20.01.2008 / 06.02.2008

Linkblog

Una semana más...

2010.08.02. 22:46 Ildi-Billie

Huh, hát tényleg nagyon rég írtam.... bocsi... el voltam foglalva...

Rafting - az igazi királyság...

Tuti társaság, verőfényes napsütés, sok víz a Salzában és szenzációs programok. Kezdünk egy kis nordic walkinggal, aztán rafting hugival, majd szauna és gruppenmaszás (nem tetszik kérem félreérteni, csak az izmainkat lazítottuk csapatban) a hajnalig tartó bulin. Másnap rafting: ha a kormányos hulla fáradt, akkor nincs 'you can do it', mert nem is olyan biztos, hogy we can do it. Bár, ha utána még felmásztunk a vízesésekhez, akkor we could do it, de azért nem volt ez olyan egyértelmű... mindezek után hazavezetni külön teljesítmény (ahogy Tom&Jerry próbált meg ébren maradni fogpiszkálóval kitámasztva a szemeit, hát az itt már nem volt elég...).

Kéretik legközelebb a confidentials képeket nem a 'mindenkinek' mappába másolni véletlenül, mert aztán ég a pofám, és ezt még azelőtt, hogy a nyári melóm elkezdtem volna és minden nap grillcsirkére égek...! Ha egyszer nagy lennék (má nem csak fizikailag), ezekkel a képekkel zsarolhatnak majd, hát kell ez nekem???

Plusz a némi hatásvadász írói túlzást sem kell túl komolyan venni, azért hazajöttünk. Bár tényleg nem múlott sokon, hogy az ásító sziklát mindketten alulról szagoljuk. My mistake :-(

Következő túra szept.11-12.

Bring your kid to work... szemünk fényei az irodában...

Rafting után, tanfolyam előtt még egy délutáni esemény: a kollégák gyerekei megrohamozták az irodát. Az office tour-ban minden szinten más feladatot kellett teljesíteniük (megtalálni a plüssállatokat vagy felismerni a rajzfilmfigurákat), kint a placcon meg arcfestés, ugrálóvár és sapkarajzolás várt rájuk. Miután a bohóc ellátott minket eszközzel, jót kardoztunk a lufifegyverekkel - igaz, a földszintes harcmester pillanatok alatt leigázott.

Nyári meló avagy az álmok néha -sok-sok küzdelemmel- valóra válnak...

Ha nem jelentkeztem volna, az nem azért van, mert elfeledtelek, hanem mert az év első fele elég rázós volt (előkerült az albérlő...), utána meg rohanós, most meg melós. Heti hét napot dolgozni a nyáron, hát meg vagyok én huzatva??? Ezt utoljára Mallorcán csináltam, de Mallorca az tengerpart, sziget, buli, napsütés, kaland... és Barátok!

Ja, ha nem mondtam volna még: VÍZIMENTŐ lettem.

Egyből rafting után következő hétvégén irány a tanfolyam Zánkán, na, hát erről tudnék mesélni... hogy csöppen egy lassan középkorú, túlsúlyos hölgyemény partmenti nyári diákmunkára, csajozásra/pasizásra és véget nem érő bulira vágyó kigyúrt-kisportolt fiatalok közé??? Hát én majdnem hazamentem még tanfolyamkezdés előtti este... Mit keresek én itt???

De azért a Baywatch-emlékek erősek voltak: kiderült, hogy a társaság szenzációs, az oktatók jó fejek (elképesztő motiváló képességgel) és még esélyem is van megcsinálni a vizsgát. Tanultunk, edzettünk, tanultunk, edzettünk és közben rettenetesen jól éreztük magunkat. Aztán eljött a vizsga napja... az első idei csapat, akiknél elég jó volt az idő ahhoz, hogy egész héten a Balcsiban küzdjünk, ami persze nem jelent tűző napot - gyakoroltunk mi másodfokú viharjelzésben is... de a vizsga napján a víz gondolt egyet, és elkezdte a téli lehűlést - irány a fagypont -, az esőfelhők segítettek neki és rázendítettek egy jó kiadós zuhéra mintha most akarnák adni május összes aranyát, majd még egy kis hurrikán is meglegyintett bennünket, hogy gyorsabban száradjunk - jégszoborrá... :-P

Mégis, valami csoda folytán átmentem (azért félreértések elkerülése végett: mind fizikailag, mind lelkileg kihívás volt). Kellett a biztatás, hogy ugorjak hasast mentőugrásnál, meg az engedély, hogy nyugodtan megrugdoshatom kombinált mentésnél a kimentendő oktatót (bocsi Bálint, az asszony azt mondta, hogy csak nyugodtan... - de végül meglágyult a szívem, mert szegénynek begörcsölt a lába a fején leledző hínártól ;-))) és ki kellett menteni), nem is beszélve a hírös 400-nál az egész csapat szurkolásáról...

Én legközelebb meggondolnám, adok-e olyannak kiválóan megfeleltet, egyáltalán átengedem-e azt, aki mentőugrás-gyakorlásnál képes úgy beverni a lábát, hogy csonttörés és idegsérülés a vége.... legalább mostmár tudjátok, ha bajban vagytok, tuti hívok segítséget :-o SEGÍTSÉÉÉÉÉG!

Félretéve a rizsát, levizsgáztam: VíZIMENTŐ LETTEM - de ezt sztem már mondtam...

Treasure Hunt, a Superherok is tudnak bulizni...

Még haza se érkeztem - jobban mondva fel sem ocsúdtam az újdonsült vízimentő létből, már foghattam is a hálózsákomat és költözhettem be a céghez (ismertek már, ez nem újdonság, a hálózsákot igazából már csak akkor viszem haza, ha kapok egy nagy dobozt, hogy soha viszont nem látásra...), csütörtökön TH volt. 200 ember, 15 helyszín, és egy fergeteges buli Planet Kriptonon, a final destinationön. Aki fél ötkor ér haza, arra ne tessék kérem rászólni, ha véletlenül a Facebook-ra jelentezik be a céges háló helyett, előferdül :-D

CStaff, RoboBoy, TranceGirl, Batman, CatWoman & TheBoss - mind, mind meg lettek örökítve, ahogy WonderWoman és a művész, Hugi is. Mostmár nekem is vannak olyan képeim, amikkel zsarolhatlak, ha zsarolni próbálsz majd a rafting confidentials képekkel ;-)
De legalábbis olyan van, amivel kiharcolhatok magamnak egy melót szeptembertől, még akkor is, ha egyébként mindenki csak azt várja, mikor lépek le végre, és mindenki egyként (egy mindenkiként) számolja a napokat amíg lejár a szerződésem -és hajtogatja az óriásdobozt, amibe még a hálózsák is belefér-... hihi, nem ússzátok meg ilyen könnyen :-P

Addig pedig meló meló hátán: hétköznap az irodában, hétvégén a strandon - Esztergom - Pala-tó, Vonyarc, Fenyves, Szepezd-Központi eddig, s majd jön még Zánka Falu és Alsógyenes, minden hétvége és minden szabi a strandon, a maradék napokon meg néha még eljutok Magichez és Titokhoz is, hogy ne feledkezzek el a lovakról sem.

 

Zánka központ, Zánka központ jelentkezzen, vétel. Még egy hét...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madrugada5.blog.hu/api/trackback/id/tr822194454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása