HTML

Madrugada5

Majdnem 29 evesen elindultam vilagot latni, szerencset probalni, almokat teljesiteni... Hogy haladok? Mi tortenik velem? Milyen gondolatok keringenek a fejemben? Itt -ha minden jol megy- elolvashatod...

Friss topikok

  • selbst: Hmmm,az én okostelefonom is "ötösre vizsgázott" ma :D (2012.01.24. 21:45) Végül, de nem utolsó sorban...
  • BigKate: Na helló Te távolra tévedt győri Félradiátor! :-) Ide kell elkeverednem, hogy végre halljak Rólad ... (2009.08.07. 08:49) Majorica - adeu
  • ladybird: ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :)))) De meg kell hogy mondjam, a többi f... (2009.01.08. 20:21) Diario 20/11/08 - Piackutatás...
  • BG: A múltkor olvastam a Focusban egy érdekes összeállítást arról, milyen sokan - például németek - te... (2008.09.26. 22:16) Diario 24/09/08
  • Georgio: "... tud-e egyáltalán boldog lenni..." Tud, ez nem kérdés. Mindnekinek lételeme a boldogságra val... (2008.02.10. 22:39) Diario 20.01.2008 / 06.02.2008

Linkblog

Diario 20/11/08 - Piackutatás...

2008.11.20. 18:36 Ildi-Billie

Ma jó napom van. Megdicsértek, ami feldobta az amúgyis elég jó hangulatomat.

Az mindig jó, ha az embert megdicsérik, még jobb, ha ez olyan embertől jön, akit tisztelünk, vagy akinek a dicsérete számít. Most éppen a cégünk tulajától jött a dicséret, ami önmagában még nem nagy szó, de ha hozzátesszük hogy mallorquín, mindig morcos, és általában csak egy mogorva "buenos días"-ra futja tőle, akkor annál nagyobb a meglepődés, hogy megnézve a munkát, amit csináltam, odaszólt nekem mosolyogva, hogy "buen trabajo, muy bien!". Szóval jól esett.
 
Piackutattam. Nem, nem az irodában ülős, adatokat böngészős, elemzős agyi munkát végeztem, azt a profikra hagyom. Én a "terepen" mászkálós, felmérős oldalát végeztem kicsi piackutatásunknak, szerintem eléggé eredménytelenül. De hát ha a főnök ezt másképp gondolja...
 
A terepmunka nem éppen a legkedvesebb meló a piackutatásban. Mindigis tiszteltem azokat, akik kezükbe veszik a -szerencsés esetben jól megszerkesztett- kérdőívet, meg a kutató útmutatásait, és nekivágnak a nagyvilágnak (vagy leülnek a teflon mellé), és elkezdik zaklatni a népet a kérdéseikkel (igaz csak ha tisztességesen megcsinálják, és nem maguk vagy a haverjaik válaszolgatnak). Nehéz meló.
 
Persze ehhez képest a tulaj nekem igazi kínzást talált ki. A feladat: elindulni Mallorca lélegzetelállító tengerpartjain, és lefényképezni az építkezéseket, felírni az adatokat (építtető, építész, kivitelező). Nemcsak gyönyörű képeket készíthettem a kilátásról, de még annyit is sétáltam, hogy pár napig nem kellett futni mennem. Nem is tudtam volna. Felállni sem bírtam.
 
Úgy gondoltam, megosztom veletek kutatásom eddigi eredményeit. Elsőként Puerto Andratx-ban jártam, La Molát és Cala Marmacen-t sétáltam végig: 
 
Az Andratx-i kikötő 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Világítótorony Katának 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hajókák

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cala Llamp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tenger és part

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Moláról a hegyek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szegény gazdagok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Mola szűk nyaka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Novemberi napsütés a vízen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pihenőhely

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stílus, ami ritka...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Las vistas

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madrugada5.blog.hu/api/trackback/id/tr52779927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladybird 2009.01.08. 20:13:35

Gyönyörűek a képek, nagyon jó érzéked van a fotózáshoz! :)

ladybird 2009.01.08. 20:21:40

ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :))))
De meg kell hogy mondjam, a többi fotótól is elállt a lélegzetem. :) Úgyhogy tessék végre beiratkozni arra a fotóstanfolyamra! ;)
süti beállítások módosítása