HTML

Madrugada5

Majdnem 29 evesen elindultam vilagot latni, szerencset probalni, almokat teljesiteni... Hogy haladok? Mi tortenik velem? Milyen gondolatok keringenek a fejemben? Itt -ha minden jol megy- elolvashatod...

Friss topikok

  • selbst: Hmmm,az én okostelefonom is "ötösre vizsgázott" ma :D (2012.01.24. 21:45) Végül, de nem utolsó sorban...
  • BigKate: Na helló Te távolra tévedt győri Félradiátor! :-) Ide kell elkeverednem, hogy végre halljak Rólad ... (2009.08.07. 08:49) Majorica - adeu
  • ladybird: ja, és köszi a világítótornyos képet, nagyon drága vagy! :)))) De meg kell hogy mondjam, a többi f... (2009.01.08. 20:21) Diario 20/11/08 - Piackutatás...
  • BG: A múltkor olvastam a Focusban egy érdekes összeállítást arról, milyen sokan - például németek - te... (2008.09.26. 22:16) Diario 24/09/08
  • Georgio: "... tud-e egyáltalán boldog lenni..." Tud, ez nem kérdés. Mindnekinek lételeme a boldogságra val... (2008.02.10. 22:39) Diario 20.01.2008 / 06.02.2008

Linkblog

Diario 30/09/07

2007.10.01. 01:38 Ildi-Billie

nos, roviden: most eppen Alcudiaban vagyok animator, nem mondhatnam, hogy rettenetesen boldog vagyok, de ez van. hogy miert nem vagyok rettenetesen boldog, azt majd meg egyszer leirom, ha lesz energiam. nezzetek meg, hol van Alcudia, gyonyoru hely, remelem egyszer majd ellatogattok erre.

tenyleg nagyon bocsi, hogy csak ennyit irok, de tenyleg nincs energiam, de ha ennek a melonak vege, remelem lesz idom picit pihgenni, es mindenrol reszletesen beszamolni.

csokozon

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madrugada5.blog.hu/api/trackback/id/tr53182011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hexce 2007.10.02. 14:41:37

Nu én hirtelen Andalucia-t olvastam, mert hogy én meg most ott leszek vagy 3 hétig.

Georgio 2007.10.03. 08:47:53

Hofi Géza : Próbálj meg lazítani!

Mit látsz a téren? Ki áll kevélyen talapzatán? Egy kőszobor!
Kezével bőszen szorítja íját, bikamód komor.

Hé! Hé! Hé! Öreg harcos! Ne feszítsd túl az íjadat!
Hé! Hé! Hé! A kőszíved megszakad.
Lazítani! Próbálj meg lazítani!
Nem győzlek tanítani, hogyan csináld.
Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek
És aztán megint mehet minden tovább.

Fárasztó sportág a pénzvadászat, pihenni közben nem lehet.
Ez is kell hozzá, az is kell hozzá, ugye, emberek?

Hé! Hé! Hé! Öreg harcos! Ne feszítsd túl az íjadat!
Hé! Hé! Hé! A kőszíved megszakad.
Lazítani! Próbálj meg lazítani!
Nem győzlek tanítani, hogyan csináld.
Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek
És aztán megint mehet minden tovább.

Szeretlek édes, amire képes vagyok, azt érted megteszem.
De már a tempó, amit te diktálsz nem való nekem.

Szép, szép, szép, mikor éjjel hozzám bújsz oly lelkesen.
S éneklem a kedvenc slágerem:
Lazítani! Próbálj meg lazítani!
Nem győzlek tanítani, hogyan csináld.
Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek
És aztán megint mehet minden tovább.
Kell egy kis dadadada...
süti beállítások módosítása